ATV Forum Websted
Forum start Forum start > Quad, landbrugs- og utility ATV > Medlemmernes egen præsentation
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ny medlem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATVFORUM.DK Powered by AKD

Ny medlem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anbo Se drop down
Nybegynder
Nybegynder

Medlem siden: 11.Oktober.2017
Sted: Himmerland
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny medlem
    Sendt: 28.November.2017 kl. 20:59
Hej med jer
Jeg er ny herinde og ny medlem af atvklub Danmark, så vil lige hilse på.
Håber der bliver masser af arrangementer i 2018, hvor jeg kan hilse på jer alle og lære en masse.

Ses derude
Til top
Sponsorerede links

Til top
frylle Se drop down
ATV KLUB DANMARK (AKD) medlem
ATV KLUB DANMARK (AKD) medlem

Medlem siden: 09.Oktober.2009
Sted: Denmark
Point: 232
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frylle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.December.2017 kl. 11:15
Velkommen i klubben. Måske. Hvis du ikke allerede er.så meld dig også ind på fb.
varme i håndtag.og det virker.og nu med smørrenibler i forreste svingarme. alu inderskærme og medlem af TEAM LOW SPEED. Så bliver det ikke meget større. Heller en stjerne i forruden en. En på køleren.
Til top
Anbo Se drop down
Nybegynder
Nybegynder

Medlem siden: 11.Oktober.2017
Sted: Himmerland
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.December.2017 kl. 09:38
tak. Jeg har meldt mig til på fb. Håber der kommer til at ske lidt mere på siden, nå vejret bliver bedre og folk kommer ud at køre :-)

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.17
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.